Ett härligt wake up

0-4658916df27a89a1efc078d312ea854b.png

 

Det är fredag förmiddag. Har jobbat mitt sista pass för en månad framöver, vilket känns fantastiskt, underbart, tokhärligt, jätteskönt och alldelens alldelens lovely! Fatta, nu har jag SEMPA!! Wiiiiie!

 

När jag kom hem från jobbet snörde jag mig i soffan och vilade litegrann, och allt för ofta väcks jag av den här utsikten. Vet inte om min älskade lilla vovve lider av nåt exibitionistbehov eller? haha! Men gott mår han!

 

Foppa betyder, för er som inte har förstått det, otroligt mycket för mig. Trots att han "bara" är en vovve så är han så mycket mer. Snacka om glädjespridare. Så fort man är ledsen så kommer han krypandes så nära han bara kan, viftar på svansen och vill ha igång en. Fryser man, så värmer han en(s fötter, han är ju inte så stor, haha) och dessutom är han alltid så glad och lycklig när man kommer hem till honom.
Mysvovve - det är vad han är!

 

Nu väntar spagetthi och köttfärsås!
Puss på er!
/Bea

 


Kommentarer
Postat av: charlotta

Låter så mysigt att ha en Foppa! Jag vill åxå ha en och jag måste nog ta mig en funderare på att adoptera en lite hund, dom verkar ju lättare att dresera än pojkar iaf. ;)

2009-07-10 @ 12:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0