I går var det lördag...

och vi hade grillfest hemma, det var hur kul som helst att träffa det "gamla" gänget igen!!
Mycket minnen och pinsamma historier kom fram..... precis som det ska vara!!
Vart ju även tvungen att ta fram några gamla fotoalbum, sjukt pinsam humor man hade ibland på den tiden! :)

Sen var det dags för utgång, det är ofta jättekul, älskar att dansa, men hur kommer det sig att man alltid tappar bort alla!?!?

Vill bara tacka alla för en helt underbar kväll...  speciellt till personen med en revbensfetisch!

Nu ska jag iallafall sätta mig ner i soffan, som vanligt på söndagar :p
Har varit å hyrt tre mer eller mindre romantiska komedier, gjort lite tilltugg, nu fattas bara nåt kind of sällskap:)
Är det nån som har lite å göra ikväll så kom....  alltid roligare med lite sällskap än att vara all alone!
Dock så måste ni acceptera att jag kommer att gråta mig igenom filmerna!  :)
(okej, inte alla, men inga garantier lämnas)



//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0