i´m back, i´m back, you know it (som michael jacksson NÄSTAN skulle ha sagt)

Så var man tillbaka i den stora staden igen. Borta bra men hemma bäst sägs det ju...
Helgen var verkligen jättekul.
Fredagen var helt LOVELY, men sen så var det en småschlitt fröken B på lördagen som hade lite svårt att komma igång, trots flera timmars Över eller Ynder-spelande.
Tänk, nu har jag fört den där leken vidare än en gång, och det blir verkligen succé varje gång (fast det tycker ju inte dom som blir nedsupna i och för sig...hihi)

Tyvärr har jag då inga bilder från helgen heller, men jag kanske skulle kunna rita några om ni vill?
Göra en liten illustration på min trevliga helg och allt supergulligt folk som jag träffade? Problemet är bara att jag inte kan rita så sött och så bra och bilderna skulle inte göra rättvisa åt deras profil (som Björn Skifs skulle ha sagt).

Tänkte istället googla på Musik vid Malån och ta en fin bild därifrån. DÖM om min förvåning när googleresultatet ger en bild på MIG! OCH DET ÄR INGET SKÄMT!!! hahahaha! Så jag infogar väl den då, eftersom man tydligen blev ansiktet utåt..



Sen att den inte är stor är en annan femöring :P

/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0