Man ska inte ropa hej....

Det fick man ju lära sig ikväll då bowling stod på schemat, efter första omgången stod jag som segrare och jag kunde inte vara mer glad och kaxig över detta.....  man är ju endå king på det där!!!
Men sen.... ja, vi kan ju säga att det inte gick lika bra andra och tredje serien, okej, jag var inte så lång efter, det avgjordes på ruta 10!! 
Men förlora är ju inte min starka sida ;p  å det där jag sa efter serie 1 fick jag äta upp!!
Men jag hålller fortfarande vid att jag förlorade andra så vi kunde jämna ut det hela.... det kanske inte är så roligt  å bowla med mig om jag vinner HELA tiden!?  Eller hur??? :p

Dags att sova...laddar för morgondagen! :)

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0