Måndag

Helgerna går frukansvärt fort, eller så har bara måndagarna förökat sig lite..
Men nästa måndag får det vara måndag hela veckan om de så vill, för då har jag gått på SEMPA! :) Alltså, en veckas slit kvar, sen ska det softas ÄNNU mer! (om det går)

Tog mig en rejäl sovmorgon i morse. Jag klår inte Reginas 16 h, men 11 h räckte gott och väl för mig :P En skön promenad med grisen i skogen gjorde susen, och sedan har det röjts lite i läggan, diskats lite, surfats lite, duschats lite, och snart ska det köttfärsåsas lite :) Kuligare dag än så har jag inte, sorry!

Kolla in min idol från Köping istället! hahahaha! Vilken lirare!
Diggar hans (envägs)konversation med gorillorna på kolmården;
"va äre för jeevla idioter de hää?"
"fatta do inte svenska va?"
"ää du från norrköping eller?"



/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0