Packat å klart

Väskan står redo innanför dörren, själv springer jag omkring och kollar överallt om jag glömt nåt....  brukar vara så ;)
*Kameran
*datorn
*biljetterna
*telefonen
*alla laddare
*kläder
*plånkan
Jag har ju allt detta med mig, känns inte som om jag skulle glömt nåt viktigt??  Isånnafall går det väl förhoppningsvis köpa!?

Låtlistorna för helgen är även klara, jag vet att jag är ganska efter, men jag älskar Spotify :)  Fick det igår av en väldigt söt kille :) Han gillas ordentligt för tillfället!!

Eftersom vi ska ha min lilla dator med oss så ska vi försöka va duktig å uppdatera lite här under helgen, veckan som gått har det varit ganska dåligt på den fronten, men skärpning lovas!!

-Piteå kan börja göra sig redo för snart kommer vi!!! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0