Psyket nästa??

Hemma igen!!
Mår sådär idag, hade NÅ SÅ JÄVULSK kul igår, men det var länge sen jag mådde så dåligt!
Började kvällen med att bomma igen alla fönster så det vart kolsvart, dags för film 1, en psykologisk rysare, sen efter den vart det dags för film 2, The Ring two!  
I slutet av den hör jag att nåt är utanför stugan, men dom andra tycker att jag inbillar mig, nästa ljud hör dock alla, sen är paniken igång, nån är utanför stugan och vi ser inte ut.....  jag och Lina har väl mest panik, jag plockar fram en hammare, men Touse avväpnar mig då hon såg paniken i mina ögon, sen börjar det låta på vinden, när jag berättar detta kanske det inte låter så farligt, men jag kan berätta att denna stuga ligger in the middle of nowhere..... vem fan skulle he sig dit!?!
Nåt psyko var där ute.....  sen så ställer jag mig upp och tänder en lampa vid fönstret då så är det nån som rispar, då förstörde jag halsen med mitt skrik, satt mig i fosterställning och började grina, hahaha, patetiskt idag, men det var så sjukt hemskt!!!

Efter det bestämde vi oss för att i gemensam klunga gå ut å kolla, när vi kommer ut på bron så hör vi en hagelbössa avfyras två gånger å vips så var vi alla inne igen!!

Lina tar då hammaren och säger att hon ska slå ihjäl denna person, vem det än är...... hon råkar då även visa sina blonda sidor när hon vräker ur sig att hon hatar Psykologer!?!?  (psykopater)

Efter en stund vågar vi oss ut igen, då säger jag till Bea att nu hoppar vi in bilen och kör ut på vägen, för om det är nån här måste dom ju ha kommit med en bil, oj, va rätt jag hade, en bit bortanför stugan in i skogen stod en svart mitsubishi, aldrig sett den förut, vi körde fram till bilen, låste våran egen (för att vara på den säkra sidan, börja ringa runt för att kolla vem som kan äga den, kommer fram till noll, ingen känner igen bilen, då vart det lite värre, hade kunna tänka mig att det skulle va Matte el John, men det var det inte!!
Efter en stund beger vi oss tillbaka till stugan och informerar dom andra, då kommer bilen körandes och ut hoppar Niclas och camilla!! 
Touse & Rigge låg bakom detta, and FYI, passa er!
Hahahaha säger jag bara, HATTEN AV!!!
Ett skämt som verkligen gick hem!!   Mådde sjukt dåligt hela natten!! 
Skulle vara kul att ha haft pulsmätaren på sig under detta, Maxpulsen skulle va spräckt :)

Bilder från kvällen kommer senare!


//Regina

Kommentarer
Postat av: Touse

Hahahahahaha :) ja guuud så roligt vi hade :) hihihi Ses ikväll!

2009-07-31 @ 14:51:18
URL: http://touse.blogg.se/
Postat av: Hedlund

Åh, så j-vla roligt! =) Skulle betalat dyrt för att se kaoset.. hihi...

2009-08-01 @ 13:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0