Regn ute, regn inne, regn i sinne....

Försökt hitta nåt kul att skriva om idag, men det finns liksom inte, lika bra å va ärlig å säga att jag har en dålig dag idag!
Skulle önska att man var lycklig och glad jämt, livet skulle väl vara lite enklare då!???  Fast man kanske inte uppskattar dom lyckliga stunderna lika mycket om det vore så!?
Så jag tar dessa dagar även om dom suger!
* Att så lite kan göra så mycket för hur man mår *

Men vi skyller väl på vädret!!   Ge mig sol!!
NU.....


-Sitter fast i soffan, med en äcklig godispåse och inget att se på TV:n.....
Vad gör ni andra ikväll????

//Regina



 


Kommentarer
Postat av: Avander

ligger på soffan under täcket, med cola o chips och ser film. Har sett "The Reader" så djävla bra! Ske se nån terroristfilm nu, en verklig historia, Det är då vad JAG gör :)

2009-07-09 @ 22:29:57
URL: http://ennorrlanningstankar.blogspot.com/
Postat av: Regina

Det lät ju endå mysigt!! Känns bra med semester snart va? Jag hoppas du fixar lite bättre väder till din semster än vad jag hade första veckan ;)

2009-07-09 @ 23:34:28
Postat av: charlotta

Det är bra att man har filmer som kan trösta en ibland. En kär och nära vän har rekomenderat filmen "Stockholm Boogie" när man är lite nere ;)

2009-07-10 @ 12:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0