*sniff, sniff* Vad är det som luktar?

Sitter här efter nattjobbet och uppdaterar mig om det senaste som hänt i cybervärlden, samtidigt som jag undrar hur brudarna hade det ute igår? :P Hade förväntat mig ett carzy inlägg här på bloggen, men jag får väl hålla min nyfikenhet tyglad i några timmar till helt enkelt!

Jag känner även en väldigt speciell doft här där jag sitter. Doften är söt och härlig jag får en underbart skön känsla i magen när jag känner den...
Doften som jag känner är doften av sempa, för imorgon kl 08.00 kliver jag ut genom dörren från jobbet och då väntar 4 veckors UNDERBAAR semester! Jädrar vad det ska njutas! ;)

Nu ska jag snöra mig i soffan, se lite sommarlovsmorgon och önska att man var 8 år igen och helt fri från bekymmer, haha!

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0