Sömn?

Hade ju lovat lite bilder, men dom kommer imorgon, eller nån annan dag, har inte riktigt funnits tid till det, eller ork för den delen!
Ligger väl ca -200 timmar på sömnkontot just nu, när jag går i säng imorgonbitti så har jag varit vaken typ 48 timmar, inte så konstigt att jag lyckades med att typ somna lite varstans idag :)

Men sova ska jag göra hela dagen imorgon, sen där vid fyra är det dags att hoppa på cykeln för att bege sig till goatmountain för lyxmiddag och en massa viiiiine!!

Å det där med mina drömmar.... det var inte så farligt som jag trodde, men Bea, du vet vad som gäller..  code blue code blue!!

Det vart faktiskt riktigt bra...så förstör inte min kväll och säg nåt annat!! :)

Dags att jobba vidare nu, å vill ni veta en sak!?????

Om sådär 7 timmar så har jag SEMESTER!!!!!!
Sweet sweet sweet!!!  Å så lägger vi festivalen på det, en klart godkänd helg alltså!!  (minst sagt) ;)

Måste bara avsluta med att skicka en styrkekram till Touse, stackars gumman!! 
Vet ni vad hon har gjort???   Jo...en Regina!!  :)
Säger bara Aj Aj Aj!! 

Tjolahopp!!

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0