Uttråkad!

Alltså vad har hänt med sommaren??  Jag har ju semester.... vill även njuta av den, men men!!
Det roligaste denna dag har att bjuda på tror jag blev lunchen, hade ingen mat hemma å var så sugen på att lyxa till det, for därför och handlade i hop lite ingredienser för att laga till en av mina favoriträtter :

-Sataykyckling, ris och jordnötssås!


Det vart faktiskt gott även som hemmalagat, men jag tror inget tar Wok n´Roll!!
Det som känns lite snopet är att det kostade 220:- på Ica, plus att det tog ca en timme å laga!
Kanske mer värt att köpa hämtmat för 75:- och få den klar på 3 min!?!?!?
Men men, har man lite å göra så har man!!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0