Besök, sådär mitt i natten!?!?

Höll nyss på att bli ihjälskrämd, kl 00.55 så hör jag hur dörren öppnas på jobbet, det hör inte till vanligheten att nån bara dyker upp sådär mitt i natten.... men men, när paniken lagt sig så ser jag att det är en av dom nya killarna på jobbet, vad han heter har jag ingen aning om!?!? 
Han går in och hämtar en grej som han visst glömt, sen erbjuder han sig att städa köket....(VARSÅGOD)  så det slapp jag göra :)  Sen så tar han till och med en trasa och torkar av mitt skrivbord :)  Allt medans jag sitter med mina fullmakter!!

Haha...lite gullig endå!!   But why??  Jag kan nog komma på 10 saker som är roligare att göra en Onsdagnatt än att hänga på jobbet när man är ledig!!

Men jag är glad, jag slipper ju städa!!

//R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0