Borde kanske sova!?!

Men nää då, jag sitter hemma själv och kämpar för att hålla mig vaken tills hockeyn är slut, det är ju inte varje dag det är den 7:e och avgörande finalen, men nu är matchen igång, det har gått ca 6 minuter och det står 0-0!  Håller alla mina 15 tummar på Detroit!!!  Go Go Go!

Ska bli kul och se om jag lyckas hålla mg vaken hela matchen :)  Men jag ska ställa väckaren, om jag skulle råka låta ögonlocken falla ner, man måste ju se avgörandet iallafall!

Imorgon är det ju som sagt dags för Joypeakcupen....  kanonuppladdning med detta och smärta i knäet, men det kommer att bli bra... det är bara å bita ihop (osmart)  
Men det är ju faktiskt kul!!   

Men dagen slutar ju inte med det utan då är det  FEST!!   Alltså en heldag.....gillas!!

// Datsyuk   team Russia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0