Då var man på plus igen!!

Denna dag är endå bland dom bästa på hela månaden :)  Älskar löningsdagen!!
Nu har man pengar ingen, å JA, jag vet att jag är duktig på spendera dom, jag och Bea var ju som sagt ner på stan i måndags för att byta ett par byxor, men det slutade med att alla våra sista kronor spenderades på byxa/tröja/linnen/kjolar och en tunika, men det är ju faktiskt sjukt kul att shoppa!
Att man sen får leva som en kyrkråtta i några dagar får man ta!

Denna månad har jag dock lovat mig själv att skriva ner varje liten detalj jag köper, bara för att se vars mina pengar tar vägen, jag tror helt allvarligt att min börs äter upp dom, nåt annat kan det inte vara!

Om jag kommer ihåg det om en månad så kan jag försöka redovisa detta! :)

Dags att fortsätta jobba!!   Vart bara tvungen att skriva hur lycklig jag var att klockan slagit 00.01 den 25/6 :)

//R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0