Dagen efter....

Godmorgon!!!
 
Fotbollen behöver vi inte nämna..... resultatet av resultaet är ju sjukt tråkigt!!!

Men resten då.... ja det vart en ganska snabb förfest.... fotbollen räknas inte, att sitta å dricka framför TV:n kan JAG iallafall inte toppa som dom roligaste sakerna man kan göra på en förfest, men det hanns med ganska mkt där mellan 22 och 23 :) och med sällskapet som gårdagskvällen bjöd på så kan man inte ha tråkigt!! 
Utgången då??  Ja först vart det ett besök på Olles, där var det ungefär 10 personer så då gick vi vidare till calles och där var medelåldern ca 40, inte heller det bästa, men S8 var däremot  king... dansade mest hela natten, tror nog alla tyckte att det var skitskoj... har funderat om jag ska ringa till C och kolla om hon lever idag :)  Men jag tror jag väntar några timmar till .....  ha ha ha, samtalet med henne där vid tre i natt var typ 4 minuter av asgarv, men det gillas, det är så det ska vara!!!

En ganska bra kväll i Reginas ögon :)


Sen när jag var på väg hem i natt så såg jag vissa saker som jag tror vissa personer inte skulle vilja att folk skulle se :)   Ha ha ha, gnider händerna och mår gott :)

///R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0