Frikort!

Just hemkommen efter ett biobesök som bestod av ganska mycket skratt och gråt....tror nog B har rätt, vi är nog sjukt  böliga :)

Men finns det nåt bättre än en riktigt bra kärlekskomedi!?!?!?   17 Again är inget undantag, sitter fortfarande och snörvlar här hemma!   My gaaaad va filmen va fin, dom skulle dock ha bytt ut vissa (en?) skådisar!

Sen så måste jag ju nämna Zac Efron...... Oooohhhhh va nice, hans namn sitter nu på ett av mina frikort :)

Listan hittills:  (med stora reservationer för förändringar) ha ha ha!!








Tjejer... hur ser det ut för er då?? Out med det :)

Nu ska jag ta å sussa och drömma sött....och jag vet redan nu om vad :)

Sov gott ... Puss!

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0