Godmorgon världen!

Nyvaken med en frisyr som skulle skriker -hjälp mig :)
Är iallafall tillbaka till nattjobbet, såååå sjukt skönt......
Finns det nåt bättre än när man kan lägga sig å sova och aldrig behöva ställa en väckare!?!?!?
Det är som frihet i en liten ask att varje morgon (dag) få sova så länge man vill, och eftersom inte sommaren riktigt kommit än så har jag inget behov av att stiga upp heller....

Nu fortsätter håret att skrika, måste nog gå å och hjälpa det, sen ska jag ta och bege mig till folkparken för att kolla in alla vackra personer som ska gå på balen!
Ångrar än idag att jag inte gick själv :(    
Ska kanske ta och styra upp en alternativ bal!?! :)
Så om nån är sugen på att sätta på sig en frack och gå på en låtsasbal med mig, RING :)


//Regina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0