Godmorgon!!

Jamen det var sjukt många som vek in årorna igår!!
Av oss 9 som satt runt vår "lägereld" så var det tillslut bara Zella, Nisse och jag som hade taggen i behåll, å kul var det!!
Krutov igen, denna gång skulle vi givetvis stå längst fram, skulle dock sånna gånger önska att man var 1 m längre.... då kunde man se nåt annat än folks armhålor... ha ha ha!!

Men det var lätt värt det.... vi sjöng och vi trängdes å så sjöng vi och trängdes lite till!!
Sen när det var slut och vi kom ut kunde man ju typ tro att vi varit på festivalen, mina jeans var alldeles skitiga från knäet och ner och mina svarta skor hade lyckats bli vita....tror kanske det var nån där i högen som trampade på en :)

Men är det sommar så är det.... och nu är midsommarhelgen över, den får en 3:a av 5 möjliga!! :)
Skulle kunna sätta högre betyg, men jag vet ju att helgen som infaller om ca 14 dagar kommer att slå det mesta och bli en femma så måste man ju tänka över sina betyg :) Ha ha ha!!

Här kommer lite bilder från helgen!!

   
   
     
  

OBSERVERA killen som är inkilad mellan mig och Challan!!
Ser ni vem han är en blandning mellan???  Dags för en liten tävling, kommentera vilka två ni tror, vinnaren får ett fint pris! :)
Ledtråd: Båda spelar i herrlaget!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Martin ;)

2009-06-21 @ 21:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0