JAG ÄLSKAR IBIZA!!!!

Ligger å pressar för fullt, söderläge och lä!!! :)
Kanske låter lite äckligt det här, men jag måste säga att jag njuter av att känna svetten rinna ner för ryggen!! HA haha
Så varmt är det!!   Äntligen!!

Snart är det dock dags att börja göra sig klar för kvällen, kommer att ta ett tag, har en sån sjuk ångest över hur mitt hår ser ut, det har blivit ca 30cm kortare sen igår.... buhu!!!

Men jag ska försöka skita i det och bara tänka på allt kul som händer (förhoppningsvis) ikväll!!
Travet öppnar 16.00 blir att åka dit så vi får ha kvar "våra" platser som vi har varje år, sen har jag tänkt bli miljonär på spelet å sen kommer jag att bjuda laget runt i öltälet :)

Såg dock att öltälten har öppet till 02.00, vi brukar ju alltid avsluta denna natt på S8, ähh.... vi får se vars vi hamnar!!!

Synes förhoppningsvis ikväll!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0