Myselimysemyys

Även fast sommarvärmen kanske inte infunnit sig helt så känns det helt klart att sommarkänslorna fladdrar runt i kroppen som några vilda små odjur! Shit vad jag ÄLSKAR sommaren.
Idag var vi upp en sväng på folkparken och kollade in alla vackra och förväntansfulla balbesökare, sedan åkte vi iväg och tränade (beach 2009 - here we come säger jag bara, hahaha) och efter det mötte vi upp på stan för lite glass och grejer. Mysfaktorn låg väl på ungefär 100% (och för nyfikna läsare - JAAAA, det blev hångel!!)

Om nån hade frågat mig i dag om jag ville göra om studentveckan så hade jag inte tvekat en sekund. Fy tusan så kul den veckan var. Nu är det helt enkelt bara att rota fram mössan ur garderoben och he sig ut och om inte annat lossas att man är en lycklig student ;)

Nä, nu tycker jag att det kan få bli helg igen. Känner mig inte så tokpeppad på morgondagens göromål - tvätta upp täcken och kuddar och STORSTÄDA (faaaaast.. jag skulle ju få hjälp på den fronten.. får se hur det blir med det :P)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0