Nattjobb!!

This is moi just nu :


Är som sagt på jobbet nu, räknar lite smått ner till semestern just nu, två nätter kvar efter denna, sen väntar 5 helt underbara semsterveckor!!
Men det hinner hända ganska mkt innan dess, dagtid mellan man vaknar och middagstid är helt dedikerade till Ibiza, tonfirresallad, underbart sällskap, schteekning, tidningar som mitt livs novell, story, okej och Frida, (har kvar alla mina gamla tidningar från när man var liten, lite halvkomiskt att läsa tidningar som är från 1998)   :)

Sen i morgonafton så blir det Innebandy på Balder där vid sjusnåret, efter att killarna har gjort bort broarna!!  Längtar massor.... var ju bara sådär två veckor sen sist ;)  Men men..... kan nog faktiskt inte lessna på innebandy (ta i trä)!!
Måste efter det färga håret, om inte innebandyn drar ut på tiden!

På torsdag händer det å en massa spännande saker, bildbevis på detta kommer under torsdagsaftonen!
Sen fredag blir det nog inte så mkt mer än att sova tills det är dags att hoppa in i duschen och göra sig klar för årets helg i schtaan!!

Däremellan ska jag å klämma in 9 timmars jobb varje natt!
Fullt upp med andra ord och jag kan lova att det märks, inte minst på tvätt och diskhögen, men städa kan man göra när..... när......jamen typ när kläderna är slut eller papperstallrikarna är förbrukade, så jag tror nog jag klarar mig en vecka till iallafall... No worries!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0