Stekarlivet är det bästa livet!

Jag kan aldrig säga det för många gånger - GUUUD VAD JAG ÄLSKAR SOMMAR & SOL! Hela dagen har spenderats uppe på MB där det lagats god lunch, snackats massa gojja och lapats lite sol. Solen fick ju dock för sig att gå i moln och han där uppe skvätte en regnskur över oss, så då blev det en snabbis på stan och lite reashopping. Så idag har ett par nya fina lee-jeans fått flytta in i garderoben, tillsammans med ännu en randig tröja! :P

Enligt SMHI så ska sommarvädret hålla i sig, och jag hoppas verkligen dom har rätt, för då lär det bli fler sånna här mysdagar på Ibiza! Nu ska jag masa röven in till köket och göra middag. På getbergsmenyn står plättar idag! Mums! Önskar bara att man kunde vara lika king på plättgräddning som mamma var, men dom plättgenerna fick man tyvärr inte. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0