Freecards

Självklart kan ju inte jag vara sämre.
Här kommer iaf min frikortslista. (med reservation för förändringar..haha)

1/ BJÖRN GUSTAVSSON.
Alla som känner mig vet hur svag jag är just på den här punkten.
Observera 52 sekunder in i videon. MUMMA!




2/ ZAC EFRON.
Jag hade LÄTT blivit 17 again om det hade varit det som krävts!
Observera 1.12 in i videon. Vad har jag för svaghet när det gäller solglasögon egentligen?? haha




3/ ASHTON KUTCHER
Det finns en anledning till varför jag alltid ser "That´s 70´s" ;)



/B


 

(..och Regina: Hur jädra många frikort har du? :P 3 st är tillåtet och du har redan två på din lista, vilket betyder att du har EN kvar, inte två, hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0