Vem fan har stulit taggen??

Jag hittade aldrig min partytagg.
Ingen annan gjorde det för den delen heller! Men om två helger har jag hittat den
- JAG LOVAR.
Och om jag mot förmodan inte gjort det så ska jag köpa en ny på blocket!

Har för ett litet tag sedan kommit hem från Midsommartravet. Mycket folk och massa hästar.
Summa summarum; folket är trevligare än hästarna!

Mötte tillexempel världens gulligaste farbror utanför entren som frågade om jag hade tänkt betala in mig, vilket jag hade tänkt (planka in är inte min grej, även om jag börjat lite smått med springnotor.. haha), och då frågar denna sötgubbe om jag ville ha en fribiljett, för hans sällskap skulle inte komma, och det var väl klart jag ville det ;) Jag tackade snällt och la på mitt bästa smajl! I entren frågades det om jag ville behålla biljetten
- "för med denna biljett tar du dig in på stallbacken, och dit antar jag att du ska?"
- "Självklart - jag älskar hästar" ,
sa jag som fick med mig biljetten och gick in.
Men om sanningen ska fram så är hästar INTE min grej...
Jag är faktiskt mest rädd för dom. Dom är väl fina och titta på (på avstånd) och så, men travsport, hoppning, hovkratsning och mocka har aldrig varit min grej.
Minns när jag var yngre och följde mina tjejkompisar på stallet, det var som att komma till himmelriket för dem, men jag tyckte enbart att det var tråkigt. Allt tog sån tid och man kunde inte bara tvärborsta av en häst utan det skulle göras ordentligt, åt rätt håll och sen var det som en bonus om hästen sket och man fick stå och andas in trevligheten..

Jag vet inte riktigt vad jag ville komma fram till med det här inlägget.. Ville väl mest bara på ett långt och inveckat sätt säga att.. JAG HOPPAS DU HAR KYYYYL REGINA! Haha!

Nu äre sängdax för en övertrött, underförfriskad och snorig fröken Berg =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0