Å så var vi här igen!!

Skriver med glädje att om 6,5 timme har jag helg, denna vecka har bara svischat förbi!
Tränade igår, kändes helt okej, ingen smärta alls, var iofs typ stelopererad av Linkas tejpning, men det funkade ju!! 
Fick dock höra idag att matchen mot Sandåkern på lördag vart inställd, riktigt tråkigt, men på ett sätt positivt, får vila foten ytterligare några dagar  (man måste ju försöka se det positiva i allt)  :)

Vad händer imorgon då?  Jo....  :)   Ska till Piteå å shoppa julklappar, fast jag börjar tvivla på att det behövs! :(

Alltså, jag kanske är en barnrumpa, men jag blir typ deprimerad, när Carro fyllde år i måndags så vart det beslutat att vi "vuxna" skulle skippa julklapparna till varann, fine tänkte jag, tråkigt är det ju, men okej, vi kör på det!
Men då ikväll ringde Matte och funderade om vi skulle skippa julklapparna å, men HALLÅ!!!!!
-JAG VILL HA JULKLAPPAR!!!!!

Det är ju inte så att jag kräver en massa utan att ge, alla hade ju fått värsta superdunderfina julklapparna av mig me!!
Vad är en jul utan julklappar? (å nu behöver ni inte börja dra upp en massa saker som tex:  -Tänk på dom som aldrig får några julklappar osv..)

-Vi har alltid haft julklappar, å jag älskar julklappar, å jag vill ha julklappar, sådeså!!!
/Regina 7 år


Det vore ju samma som att ta bort kalle, eller julmaten för den delen, jag får väl helt enkelt ge mamma pengar och en önskelista om int annat ;)


//Regina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0