Det är smällar man får ta..

Har ju glömt att säga att jag har en liten lårkaka på höger ben, och diverse blåmärken på vänster.
Dessa uppkom efter i lördags och ni ska bara veeeta vad jag har grubblad och klurat på vad tusan jag gjorde den kvällen :P

Men idag gick det upp ett ljus.

Anledningen till mina blåmärken stavas Musikleken. Sen vet jag inte om dom uppkom när jag snörde mig från en stol till en annan eller om jag fick dem när jag och Robban slogs om samma stol och han släpade stolen med mig fastklamrad på runt halva rummet..
Men är man med i leken får man leken tåla, och de är ju en förbannat rolig lek för lättroade ;)




















/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0