Det här med att få tummen ur..

Jag är verkligen FÖRDÅÅÅLI ibland. Eller rätt ofta.
Jag gjorde bort allt skolshit igår så att jag bara skulle kunna fokusera på att ha en skön fredag, dock med städing, "men de är ju fort gjort" tänkte jag. Pyttsan!
Kom hem från jobbet i morse och somnade inte helt otippat framför vakna med the voice och vaknade kvart i tolv. INTE ACCEPTABELT.
Sedan har jag surfat lite och sett ännu mer tv istället för att städa. INTE ACCEPTABELT!

Fattar inte varför det ska vara så förgrönat svårt att få tummen ur och göra nåt vettigt!
Men nu mina vänner, NU ska jag ta tag i skiten!

Middagsfrämmen, innebandy & idolmyyyys med söt står på schemat! Me lovin´ it! :)

NU: Spotify med ALL min favvomusik på högsta volym! NU KÖÖÖR VI!!

/Bea

(en liten parantes bara; jag har blivit beroende av ett spel på min mobil som jag kommer på mig själv med att spela när vi har tråkiga föreläsningar. INTE ACCEPTABELT!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0