Idolernas första duetter

På fredag sjunger idolerna inte bara ensamma de låtar som toppat listorna de senaste åren. Det är även dags för årets första duetter.

Temat på fredag är topplista, vilket innebär att alla låtar vi kommer få se är sådana som på 2000-talet legat högt upp på topplistorna. Här är idolernas låtval och de som kommer framföras som duetter.

 

Erik Grönwall sjunger Bodies av Robbie Williams

Eddie Razaz sjunger Curly Sue av Takida

Reza Ningtyas Lindh sjunger Halo av Beyoncé

 
Calle Kristiansson sjunger Bad day av Daniel Powter

 

Tove Östman Styrke sjunger I wish I was a punkrocker av Sandi Thom

 

Mariette Hansson sjunger Bleeding love av Leona Lewis

Efter solonumrena kommer idolerna tillsammans framföra duetter.

 

 

Reza och Eddie sjunger If only you av Danny och Therese

Mariette och Calle sjunger Someone new av Eskobar och Heather Nova

Tova och Erik sjunger Kids av Robbie Williams och Kylie Minogue

 



Pratade just med Bea i telefonen och så kom hon på att hon missat att lägga ut detta och ingen av oss visste temat.

Jag kan lova att det finns två sjukt taggade tjejer som längtar till Idol imorgon, jamena, titta på låtlistan!!!

Älskar låtar som betyder nåt för en, Curly Sue är en låt som ger oss bägge rysningar varje den spelas, å det slår aldrig fel, varje gång jag sätter på radion så spelas den och jag mår lika bra varje gång!!

Bleeding love, låten som spelades sönder på radion våren 2008, men den satte sina sår, inte alltid positiva tankar, men det kan man väl inte heller kräva?

If only you påminner om allt RUNT OM Dannykopian och ett intränat uppträdande som aldrig blev av :P

Halo, festivallördagen hos David, bara goa minnen!!

Kids, duetten som jag och Bea spikar på singstar!

Nåväl, nu vet ni mina minnen, eller en liten del av mina minnen till dessa underbara låtar!!

Eftersom vi ska hinna med att se lite innebandy imorgon också, så blir det att spela in det, men det betyder ju att man kan se det om och om och om igen!!  :)

Jag har bara en invändning med låtlistan, tänk om Erik hade kunnat sjunga Curly Sue, hade varit sååå mkt bättre!




//Regina

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0