Efter 17 min var det slut!

Har laddat hela helgen för matchen mot Ibk Dalen, men för mig vart det endast 17 minuter, sen fick jag bege mig till ett sånt här ställe:



Kom i en närkamp med en dalenspelare och trampar snett, sen när jag ska "rädda" situationen så ramlar hon över mig så jag hinner inte få tillbaka foten i rätt läge och matchen var över för mig.
Det enda jag tänkte på när jag å låg å vred mig i smärta var att ställ dig upp och snälla börja inte gråta Regina!!
Men tror ni jag klarade det?  Nää då, grät hela vägen in till akuten, MEN jag kan lova att det gjorde ont, det bultar fortfarande i hela foten, kryckorna är mina bästa vänner!
Men enligt röntgenbilderna så var det inget brutet iallafall, tack o lov!
Så jag ska träna på onsdag, så är det bara, även om det blir med kryckor!!


Nu ligger jag å ser premiären av Paradise Hotel, älskar dokusåpor!!!
-Verkar bli en spännanade säsong ;)

Sen blir det att försöka hitta nåt annat att se, måste vända dygnet igen, nattvecka väntar :)

//Regina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0