En helt vanlig måndag

Bea säger:
Vet ni vad som hände idag?
Efter tentorna som jag skrev idag, och som jag dessutom spikade, drog jag på stan en sväng. Jag traskade runt lite på affärer, hittade en massa snygga kläder som jag köpte. Jag lallade sedan runt där i min egna lilla värld och får huxflux syn på två femhundringar som ligger rakt upp och ner på gågatan! "Den som hittar dem, den får dem", säger jag högt för mig själv och stoppade dem i plånkan.
Gick vidare lite till och då mötte jag Björn Gustavsson som frågade mig om jag vill träffas över en lunch. "Självklart" säger jag. Mätt och belåten efter en helt UNDERBAR lunchdejt åkte jag sedan hem och fann en lägenhet som har städat sig själv kliniskt ren.

Ja, det var min dag det. En dag i mängden skulle man kunna säga! :)

Bea menar:
Kollade mig i spegeln i morse och undrade vem fan tomten med fågelboet till hår var. Konstaterade rätt fort att det var 25 svåra år om konstruerat mästerverket. Gick ut och gick i spöregn med Foppa. Drog vidare på skolan och skrev två satatentor (varav en som man måste ha 100 % rätt på, vilket jag kan säga att jag INT har) Efter det var jag helt död, så efter en lunch drog jag hem och såg "sunes sommar" för kanske 15 gången. Lägenheten ser ut som ett av AlQuidas bombarmästerverk och jag ids inte göra nåt åt de.

Måndagar är underbara.
Ge mig helg, klassferre, match och lagferre iställe!!! :P

/Bea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0