Godmorgon!

Paniken som uppstod igår har lagt sig lite, för ni som inte har koll på vad som hände var att Alex kräktes och kräktes igår kväll, å jag har en sjuk fobi för magsjuka!!

Jag drog upp tröjan för munnen, tog en sax och klippte sönder hans tröja för att inte behöva kladda runt med all spya, stoppade in honom i duschen, därefter tvättade jag allt här hemma och mig själv med sprit för att komma undan alla virus som kan ha spridit sig.....

Sen begav jag mig till jobbet å hypokondrisk som jag är så fick jag nog allt lite ont i magen, kände mig illamående och började planera att om jag blir sjuk nu så borde jag ju ändå vara frisk till helgen, har inte tänkt missa matchen!

Men all oro var nog i oöndan (tar i trä) Alex har efter duschen mått hur bra som helst!  Inga mer symptom så det var nog nåt helt annat!!   TACK säger jag bara....  magsjuka är nåt jag skulle offra mitt högra ben för att slippa!

Nu blir det att piggna till för ett till GRAVEYARDSHIFT!

Tycker beskrivningen stämmer ganska bra in på nattjobbet:
"Your skin is cold, there's sand behind your eyeballs, and the world is creepily silent, just like the graveyard"




//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0