Gott & Blandat

* Jag fick mig en Twilightkompis tillslut, det blir jag å Chalet som ska gå och se New moon!!   Inte länge kvar nu....

* Resan är i princip klarrrt å betarrt nu som Bea skrev nedan!  MEN....jag vet nåt om den som mina reskamrater inte vet nåt om :)  Å detta kommer att bli greeejt!!!

* Denna kille gör serien allt mer sevärd :P
  och jag vet vad jag ska göra när jag vaknar imorgon! :)


* Match i helgen.... det gillas!  Dock är det Övik borta, men so what, busstiden kan va ganska kul med vårat lag!
* Föressten så gillas nog hela helgen.....hoppas jag!

Nu ska jag försöka bli miljonär, hittade en triss i börsen som jag köpte för länge länge sedan!
Wish me luck!

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0