Hej lördag och HEJ fest!

En sak ska ni veta därute, det är INTE lätt att vara tjej en lördag!
Har gått i genom jädrart hela garderoben (som förövrigt ser ut som ett bombfält i Irak) utan att hitta NÅT att ha på mig.
Var även ner på stan en tväris för att göra några småärenden, och även där gick jag lottlös! :/
Jag funderar på att dra på mig flanellskorta (de är ju inne nu), skinnväst och en par tajta skinnbrallor (som också är inne) och så flåttigt otvättat hår till det. Succé skulle det stavas. Succé!

Nu blir det att softa ett tag innan det blir omsvirning till superutstyrseln och sedan styr jag kosan mot linka!
Botten upp och resten i hålet! Nu kör vi! :)

Puss/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0