If you break you buy!!

Idag var dagen då min mobil inte lyckades återupplivas igen, den har ju varit nära döden ett flertal gånger, men eftersom en person fick för sig att av misstag kasta den i golvet gick den i 1001 delar och det var en del för mycket! :(

Haft många kära månader med denna mobil, men nu är det över och jag har för tillfället min gamla Z600!
Fungerar tills batteriet är slut eftersom den inte går att ladda, men innan dess är det dags för personen som hade sönder den att införskaffa en ny till moi, det måste ju vara det bästa med det hela, har man sönder saker får man ju faktiskt ersätta ägaren, eller hur? :)
Vet bara inte vilken telefon jag ska välja.... finns många många många intessanta eftersom jag inte tittar på priset i första hand denna gång, man är väl inte dum ;)

Dags nu att sova, ska till Tello kl 09.00 och fixa min fot, önskar att han kunde säga att allt är bra med foten och att det bara är att träna, för jag har tänkt träna imorgon, har ont, men nu är jag less på att vila!

Sen blir det kalas imorgon också, denna söta tjej (som hatar att va med på kort) fyller 18 år!!!
Fast nu är kl över tolv, så jag säger -Grattis gumman!




Sov så gott

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0