Intalar mig själv att helgen snart är här!!

Men det är kvar några jobbnätter och lite annat vardagsgöra först, men jag längtar lite extra till denna helg:)

Nån innebandyträning blir det nog inte imorgon, foten är nog lite värre tilltyglad än var jag trodde :(
Det är absolut inga problem att gå rakt framåt, men minsta lilla sväng, eller att jag rör foten i sedled så skriker jag av smärta!!
F-N säger jag bara, så j-vla onödigt, varför ska man skada sig för!?
Men jag är nog tillbaka till veckan, jag är allt för tjurig för att stanna hemma med lite smärta, även om det är det sämsta man gör!!

Jamen just ja, vi var ju till Umeå och såg Innebandy igår, fick mig en ny Idol på Innebandysidan, trots att alla runt om mig verkar avsky honom (vi talar givetvis om man gör på planen nu, inget personligt), men shit vad han överbevisade mig på alla plan, när jag såg han så tänkte jag först att han skulle jag inte vilja möta i en mörk gränd ;)   Sen när som började spela så var han bara bäst, inte ett felpass, klockren i närkamperna, spelade PP, BP, 5-5 utan att typ aldrig byta, han måste ju ha haft en speltid på 40-45 min iallafall! 
Nää, han var king, däremot så trodde jag att han var typ 30 bast el så, sen gick jag in på deras hemsida och ser att han är 20, hahaha så fel man kan ha!

Men Carlbom har fått sig en utmanare :)

Nää, nu är det snart dags för avfärd mot Lagergatan, har 8 timmars slit framför mig!

Puss på er allihopa!

//regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0