Jag ska ta fritidsspionaget till nya höjder.

Sikken skitdag.
Kände på mig redan i morse att jag skulle ha stannat kvar i sängen :P Men istället blev det skolan med tråkiga föreläsningar. Eller egentligen är det väl inte själva ämnet som tråkar ut en utan snarare föreläsaren. Hon borde starta ett förlag där hon lanserar ljudböcker med godnattsagor!! Tur som tusan att man har helt underbara klassisar som alltid gör saken lättare :)

Hem, snöra i sig middag och sedan valde jag att toppa dagen med en skitträning som grädde på moset. Tjoho! Tur att det är en ny dag imorgon! :)

MEN innan dess ska jag ta fritidsspionaget till nya nivåer. No need to say more! ;)

Puss puss /B

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihi, men foppa är ju hemma hos mig!!!

Har försökt få han att springa hem :P

2009-11-11 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0