Jag tror jag har hittat en ny Laserman

Som ni kanske vet så är ju Bonde söker fru ett stående inslag i min onsdagskvällsplanering, och varje gång jag ser Roger, ni vet han det rödhåriga tapet, så kan jag liksom inte sluta flina. Och här har ni honom. 45 och troligtvis oskuld. Men han gör rätt i att vänta tills han hittar den rätta - helt klart.

Om Aftonbladet skulle köra "C-kändis misstänkt för seriemord" på löpen så skulle jag liksom aldrig tveka över vem det skulle kunna vara.
Killen är typ 45 bast, bor tillsammans med mor och far på en ödslig (men vacker) gård på en ö ute i stockholms skärgård. Sist han dejtade var för 25 år sen, och då var han väl nere på "skriva-kärlekslappar-och-fråga-chans-nivån" och nu har han insett att det brinner i knutarna och att det är dax att skaffa sig en brutta så då kom han på den brillianta idén att söka till Bonde. MEN VAD HAR HAN DÅ DRAGIT DIT FÖR BRUDAR?
Visst, kaka söker maka, men dom verkar ju int navle nån av dom :P

En har en sån där kusligt stirrig blick så man tror att öga ska rammel ut när som helst, och när hon pratar låter det som att hon lider av nån sorts alkoholdemens. En annan kör grå-allover-stylen och är grå..ja..hela hon. Tänderna, håret, personligheten... I dagens program kom hon i en tight grå tischa UTAN bh. Visst, det kanske hade varit snyggt på jennifer aniston, men här snackar vi inte den potetialen..  Sen ser väl dom två andra hyfsat normala ut, men då säger dom inte ens flaska. Lycka till att föra en konversation med den där snubben då liksom!

Jaja. Det ska nog lyckes för Roger också ska ni se. Han har ju lyckats få till en hångel trots allt, dock behöver vi ju inte nämna att det mer liknade ett överfall än en passionerad kyss :P

/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0