Jobbfestpartyprinsessan in da house!

Alltså vad hände!???
Men jag kan ju berätta att jag hade sjukt kul så länge det varade!
Kom till jobbfesten vid 22.30, där inne så vart det lekar, märta styrde upp en liten drickalek åt mig så att jag skulle hinna ikapp, men nu såhär i efterhand så har jag nog en gång för alla lärt mig att man inte ska försöka med sånna saker, är man efter så är man!!

Sen kom början till slutet, Jonatan säger åt mig att sätta mig i bilen, för nu skulle vi till ballen och han hade fixat skjuts, men under den bilresan gick nåt fel, när vi kom ner på stan så fanns inte jobbfestpartyprinsessan längre!

Det enda jag ville var hem till min säng, fast när jag väl var hemma så valde jag soffan!

Hur som helst, hade två riktigt roliga timmar, jag ska försöka tänka att det var värt det!

Lite sömn, lite mat, lite vätska och så en match på det är inte den utimata uppladdningen för en bra fest!

Men nu har jag fått tillbaka matlusten iallafall så nu blir det å äta frulle och sen ska jag lägga mig å se senaste Bring it on!

Ha en trevlig söndagkväll allihopa!

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0