Kära Tomten!

Min väckare ringde kl 05.30 imorse. Den tiden ska fanimej INGEN behöva stiga upp!
Kravlade mig trots allt ur sängen sängen, och fixade alla morgonbestyren (omän det var i äkta sleepwalker-anda), och drog mig iväg på praktiken (aaa, sleepwalkerandan höll i sig även här).
Jag tror jag höll på somna säkert fem sex gånger under förmiddagens utbildning, inte för att den var speciellt tråkig, mer bara för att det kändes som nån jävel hade sandat mig i ögona..

Jag undrar om jag NÅNSIN kommer att bli en morgonmänniska?
Jag vill som hålla hoppet vid liv, för hur mysigt verkar det inte vara att vakna hyfsat i tid, gå ut och gå en promenad och köpa tidningen och någon god frukost, för att sedan gå hem igen och avnjuta den till "nyhetsmorgon"?!

Så mitt hopp ligger nu hos Dig, Tomten! Ge mig en stor (!!) dos morgonpigghet den 24/12 och jag ska vara evigt tacksam!

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0