Klassfest och skrattfest!

Fröken Berg har haft en helt lovely kväll med sina söta klassisar. Ida ska ha bebbe på en månad och nu tyckte vi att det passade bra att tacka henne för tiden som varit genom att förgylla hennes kväll med vårat underbara sällskap :P

Vi har ätit trerätters middag och lekt lekar, lekt lite lekar, lekt några lekar, och så lekte vi en lek! :) Hur jädra trevligt som helst iallafall.
Måste bara säga att jag verkligen tycker om min klass. Det finns alla dess sorter och vi är en helt fantastisk kombination. Som en gottochblandat-påse..fast lite bättre ;)

Trots att glaset innehållit cola så har jag verkligen njutit av kvällen, men nu ska jag entra sängen och börja laddet inför morgondagen då bussen styr mot Ö-vik för bortamatch (och whopper, hehe)

Sov sött alla glutters därute!
/Bea


Ps: Regina; Du har kommit åt knappen "ändra redigerare" längst ner, därav ihopskrivningen :P (svar Ja, i´ve been there done that)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0