Klitorispåsen talar...

Som K-påse så tackar & bugar jag för allt firande igår =)
Efter natten den 10 Nov så insåg jag det stora behovet vi kan ha av en K-påse så jag har utvecklat en affärside kring detta. 

Affärsidéen kommer att introduceras under skyltsöndag då detta är skyltfönsternas dag. För vilket tillfälle kan vara bättre att visa upp k-påsen på än denna dag då man får gnida vad man vill mot rutorna ;) 

Jag har hört mig för lite runtom här i stan och intresset är otroligt stort. Tess som jobbar på T-magasinet var i eld och lågor över idéen om att använda K-påsen till T-påse och slå två flugor i en smäll. 
Bea trodde hårt på att försöka få in K-påsen i vården då man även kan använda den som stomipåse. Fröken "Tysk nittiotalsdisco" kom då med den eminenta iden om att återanvända Beas bajsfyllda K-påse som bajsballong och kasta den på häxor som ibland passerar på jobbet ;)

Jag kommer att ha en releasefest då påsen släpps. Ni kan anmäla ert intresse i kommentarerna så får vi se om ni kan hugga någon av VIP platserna till den stora festen ;)
//K-påsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0