När allt är bara bäst....

ska det självklart dyka upp något som förstör lyckan!

Glömde ju berätta att jag fick frågan om jag ville jobba natt nästa vecka istället för dag och jag vart helt överlycklig, tror inte ni kan förstå hur glad jag blev, tackade givetvis JA dirr, Men.........

Jag ska ju för f-n (ursäkta språket) på bio på torsdagnatt, kl 23.59, har längtat i en hel evighet på denna uppföljare, hur ska jag göra nu????
Höll på börja gråta när jag insåg detta.

Tror ni jag kan lyckas få nån som kan jobba mellan 23.30 till 02.30 år mig?   Nån frivillig själ??  Kommer att vara evigt tacksam!!! 


Hur som helst så måste detta lösas!   Det bara måste det!



Nu blir det dags för sängen, tidigaste kvällen på hela veckan och det är lördag....Jaja, är det match så är det!

Campus*Söndag*IBK Dalen*15.00*Be There!!!


Sov gott!!

//regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0