Njuter!

Sitter här med ett fett leende från öra till öra. Anledningen stavas "LEDIG IMORGON".
Behöver jag säga hur fantastisk jädra skönt det känns? :P 
Medans ni andra släpar er upp som lik ur sängen imorgon så kommer jag ligga kvar tills jag får liggsår, kanske se lite "vakna med the voice" och annan morgontv i sängen. Sen ska jag traska runt i morgonrock så länge jag bara kan, och sen ska jag klä på mig, haha!

Det har varit finfrämmen på getbergsvägen ikväll. Louice & Micke har varit här och chillat lite. Dom hade med sig glögg och saffransbullar, så nog har vi tryck nog!
Jag hade nästan glömt bort hur gott jag tycker glögg är, men nu kan ni ju skriva upp att jag ska hinka mängder framtills jul ;)

/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0