Nog vart som jag inte ville att det skulle bli!

Middag ikväll på olles, suget efter en Fajitapita vart allt för stor, då vi kom dit så fanns det inget bord, så vi skulle avvakta 5 minuter, satte oss då vid en spelmaskin, stoppade i varsin 50 lapp, på två minuter hade vi tjänat ihop hela middagen, vart tom 40 kr över, dom tänkte vi var lika bra å spela upp då dom lika var över, 3 minuter senare plockade vi ut 500 till, en god å otroligt värd middag ;)

Innebandy sedan, en rätt rolig match där i tredje :)  Sen var det dags att bege sig hem för att se L.A Gigolo, tror ni inte jag satt på Edda och berättade att jag hatar olyckliga slut på filmer, å denna film var inget undantag, tror det är första komedin med ett sånt slut, nu var det säkert nån mening med slutet på filmen, men ändå!!

-Dom säger ju att LA är drömmarnas stad!

"Nu vet jag varför ankommande och avgångarna är på olika plan på LA:s flyplats, det är för att dom 30000 tusen drömmande personerna som anländer inte ska se dom 30000 hjärtkrossade personer som lämnar staden"

Tycker att hon skulle ha gjort tvärt om mot för vad hon gjorde!  Alternativa slut borde finnas på fler filmer :)


Fick föressten ett uppskattat besök av Clas mitt i filmen, borde hända oftare!!

Dags för lite "catching up" av paradise hotel!!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0