Ont i magen.. (och det är inte pepparkaksdegen...)

Jag vaknade upp i morse med en sån olustig känsla i magen. Jag kan inte helt sätta fingret på vad det är, men jag antar att det är en kombination av flera saker...

Tänk om jag bara nångång kunde släppa kontrollen lite, för jag behöver inte ha stenkoll på allt.
Tänk om jag bara kunde sänka kraven på mig själv lite. Visst, man ska ha mål i livet, annars kommer man ingen vart, men tänk om jag bara kunde banka in i huvudet på mig själv att folk tycker om mig även om jag skulle misslyckas med något.
Tänk om jag nångång kunde sluta oroa mig för skitsaker. Allt löser sig, det sa iallafall mannen som sket i badkaret..

Ibland undrar jag för vems skull jag gör saker. Är det för att utveckla mig själv eller för att vara andra till lags?

Åhh, vad jag längtar tills måndagsångesten släppt....

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0