Radioteatern ger...

Efter en mysig lördagkväll på Midsommarstigen i goda vänners lag, med massa tjejsnack, tv-tittande och fritidsspionage valde jag att strax innan tolvsnåret börja bege mitt trötta ass hemåt.
När jag likas var i farten ringde jag och frågade om killarna, som spenderat sin kväll på JT´s med öl och poker, skulle ha skjuts nånstans. Och de skulle dom.

Jag pumpade upp volymen REJÄLT i bilen och körde nermot stan.  I rondellen vid statoil på norr börjar en låt som jag verkligen avskyr, så jag trycker på kanal "2" på bilsterion. Där har ALLTID Rix fm legat, men inte ikväll, för ikväll låg den oskuldsfulla tjejen med trasig diskmaskin med stygga vaktmästaren på just denna kanalplats.
Ur högtalarna EKAR en massa stön och flåsande och fraser som "åhh, jag älskar när vaktmästaren kommer", "jag får alltid extra service av min vaktmästare", "min vaktmästare är verkligen händig"

HAHAHAHAHA! RADIOPORR!!!

Det visar sig att jag rattat in (haha) P1.
Jag ringde Regina skrattade så jag höll på bli harmynt. Hon kollade upp att jag tydligen lyssnade på Radioteaterns program Radiosex!

Sen när började man sända porr-radio? hahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0