Resfeber

Vårat resgäng har utökas från 5 till 6 personer, Emma ska å följa med!! 
Det fanns EN plats kvar, det var nog ödet som lämnade den till henne! :)

Söttjejen har aldrig varit utomlands förut (England & Finland räknas inte), å det bästa var nog när hon började fråga vad hon skulle packa (typ 180 dagar kvar till avfärd) då sa jag att det kan vi ta sen!!!  Hahaha

Men sen insåg jag nog att jag har lite resfeber jag me, pratade med Challan i telefonen å då började vi också prata om vad vi skulle ta med oss och vad vi skulle göra på dagarna, kvällarna och nätterna!!!

Kanske dags att lägga locket på en stund, kan ju lämna detaljerna i några månader iallafall :)
Hur som helst så tror jag på en kanonresa, det är ju faktiskt mitt 15:e besök till detta land!

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0