Så var de äntligen fredag igen. De

2afd2d16108b1f509411c9ffa50a382e.png

Så var de äntligen fredag igen. Detta betyder idolmys och SM i chipsätning. Jag håller det inte helt otroligt att jag kommer lida av en sjuk träningsvärk imorgon. Nu tror ni kanske att de skulle kunna bero på att jag elittränar och kör gym 10 ggr i veckan, och de skulle man ju kunna tro, men sanningen är den att de kommer vara den sjuk jobbiga doppachirrenidirren-rörelsen som kommer kännas ( i kombination med all zappning på tvn såklart!) :P

Jag har dessutom hunnit göra jul i vårt hus ikväll. Allt är bara så mysigt och hemtrevligt nu!

Jag njuter med andra ord av tillvaron just nu :)

Puss /Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0