Ser faktiskt fram emot....

denna vecka, har ju inte träffat mina arbetskamrater på två veckor, ska bli kul med en dagvecka för omväxlings skull, jobbar sedan två nattveckor igen innan det är dags för jullov!

Idag är det första advent och när jag ser mig omkring här hemma kan jag inte göra annat än att le, det är så mysigt, julpynt och tända ljus överallt!
Skyltsöndagen var dock ingen hit, vad det går utför för denna dag, då man själv var liten så var det ju små stånd överallt, från Dallas ända till Te-magasinet, även fullt på torget, men nu finns ju inget av det där, fick faktiskt ingen julkänsla alls av dagen, bara förfrusna tår och fingrar, trots att jag tyckte att jag klätt mig!


Nää, nu ska jag fortsätta koncentrera mig på fotbollen, Zlatan målskytt, men snart står det 1-1, nu ska ju även Raul in verkar det som, bra, mkt bra!

Ha en skön slapparsöndag everybody!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0