Snål?

I dag har jag känt mig som en pensionär, eller varit en pensionär för andra gången i mitt liv, första gången var ju när jag & Bea var i Turkiet.
Dom sa uttryckligen -Ohh...here comes the paaaansjoneeers!!
Men vi tyckte det var helt okej att gå isäng kl 22.00!

Men tillbaka till denna dag, var just på coop och handlade, behövdes då det ekade både i kylen och skafferiet, när jag kom till hyllorna där allt finns för Tacos så tänkte jag -nää, usch, har verkligen inget sug efter tacos, så jag traskade vidare, men då ser jag en liten skylt att Santa Maria har kampanj just nu när det gäller denna måltid, det var typ halva priset på allt, då kom snåltarmen fram, köpte typ 3 av allt, tortillabröd, nachochips, salsa, kryddor, tubs m.m!

Sen när jag står å packar varorna så kan jag inte låta bli att skratta lite för mig själv, varför köpte jag det här!?
Kommer garanterat att kasta bort allt för att datumet har gått ut!

Men men, det var ju billigt iallafall!!   Ni vet.....rabatter is the shit! :)  Billigt är ju nästan gratis!  SNÅL, Oja!



Nu är det hockey som gäller, iallafall med ett öga, det andra har jag lagt igen, trött, tröttare, tröttast!

//Regina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0